Herdenking Westerhoutplein 4 mei 2026 om 18.30 uur

Bloemlegging bij monument Gerrit Bolhuis
Bij het monument van Gerrit Bolhuis op het Westerhoutplein, dat op 4 mei 1949 werd onthuld, was gelegenheid om kransen en bloemen te leggen. Dit monument is geadopteerd door leerlingen van de Bethelschool.
Namens het gemeentebestuur van Beverwijk legde burgemeester Martijn Smit een krans, gevolgd door vertegenwoordigers van het bestuur van Stichting 4 mei Beverwijk.
Leerlingen van de Bethelschool, politieke partijen die in de gemeenteraad vertegenwoordigd zijn en maatschappelijke organisaties legden bloemen.


